ULTRABIEGI.PL - portal dla ultramaratończyków

Switch to desktop Register Login

Ruszyły zapisy do 25 Sudeckiej Setki

Ruszyły zapisy na 25 Sudecką 100. Przedstawiamy również do zapoznania się aktualny regulamin biegu

Zapisać można się pod linkiem: http://www.online.datasport.pl/zapisy/portal/zawody.php?zawody=662

Regulamin – 25 Sudecka 100 – 21-22.06.2013

1. ORGANIZATOR

Ośrodek Sportu i Rekreacji w Boguszowie-Gorcach.

Biuro Organizacyjne:

Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Olimpijska 1

58-371 Boguszów-Gorce.

tel/fax: 74-844-03-05, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

www.osir-boguszow.eu

Biuro Zawodów w dniu 21.06.2013 r. w godz. 1600-2100

Miejska Biblioteka Publiczna Centrum Kultury, pl. Odrodzenia 4

58-370 Boguszów-Gorce

2. CEL IMPREZY

Popularyzacja biegów górskich jako formy rekreacji ruchowej i aktywnego sposobu spędzania wolnego czasu. Promocja Boguszowa-Gorc i regionu.

3. CHARAKTER IMPREZY

Impreza skierowana jest do osób pełnoletnich (ukończone 18 lat do dnia 21.06.2013 r.). Organizator dopuszcza start osób niepełnoletnich (16 lat lub więcej) tylko i wyłącznie za wiedzą i pisemną zgodą obojga Rodziców/Opiekunów prawnych i tylko na dystansie 42km.

4. DYSTANSE

42km - „Nocny Maraton Górski” / 72km - „Maraton 72km” / 100km - „Sudecka 100”

5. LIMIT CZASU - 72km - GRZĘDY

1. Meta „Maratonu 72 km” znajduje się we wsi Grzędy.

2. O godz. 1200 Organizator zamyka trasę dla „Sudeckiej 100”. Wszyscy zawodnicy, którzy pojawią się na limicie czasu po godz. 1200 kończą udział w zawodach i zostają sklasyfikowani na dystansie 72 km. Zawodnicy którzy po przekroczeniu limitu czasu zdecydują się biec dalej zostaną sklasyfikowani na dystansie 72 km, a dalszą część trasy pokonują na własną odpowiedzialność i ryzyko.

3. Dowóz zawodników z mety 72 do Boguszowa-Gorc zapewnia Organizator.

6. TERMIN I MIEJSCE ZAWODÓW

21.06.2013 r. godz. 2200- Rynek w Boguszowie-Gorcach.

Start wspólny - 42km, 72 km i 100km.

Obowiązuje elektroniczny pomiar czasu.

Oznakowanie: Na całej trasie obowiązywać będzie następujące oznakowanie:

w lewo w prawo prosto

Malowane farbą fluorescencyjną koloru cytrynowego.

7. TRASA

Trasa SUDECKIEJ 100 przebiega po 100 km rundzie przez Mniszek, masyw Trójgarbu, następnie przez szczyt Chełmca trasa prowadzi na metę 42 km usytuowaną na stadionie przy ul Kusocińskiego. Stamtąd dystanse 72 i 100 km udają się dalej podnóżem Masywu Chełmca w kierunku masywu Dzikowca i Lesistej Wielkiej. Trasa prowadzi kolejno przez Szczyty: Dzikowiec, Lesistą Wielką, Wysoką, do Mety 72 usytuowanej we wsi Grzędy Górne. Dystans 100 km biegnie dalej przez zalew w Grzędach i okolice Dzikowca Małego do mety na stadionie przy ul. Kusocińskiego. 2 PATRONI MEDIALNI:

8. UBEZPIECZENIE OC I NNW

Bieg posiada ubezpieczenie OC w ramach działalności prowadzonej przez Organizatora (OSiR w Boguszowie-Gorcach). Organizator NIE ZAPEWNIA zawodnikom ubezpieczenia NNW.

9. ZGŁOSZENIA

Zawodnicy, którzy w 2012 roku zajęli na dystansach 42, 72 i 100km miejsca 1-3 w kategoriach OPEN Kobiet i Mężczyzn są zwolnieni z opłaty startowej.

Zawodnicy, którzy ukończyli 60 lat oraz zawodnicy zaproszeni przez Dyrektora Biegu są zwolnieni z opłaty startowej.

Zgłoszenia przyjmowane będą w formie formularza elektronicznego zamieszczonego na stronie internetowej Organizatora lub na kartach zgłoszeń wg wzoru zamieszczonego na stronie Organizatora.

Karta zgłoszenia może być wysłana Organizatorowi drogą elektroniczną (na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. ), lub listownie na adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Boguszowie-Gorcach, ul. Olimpijska 1, 58-371 Boguszów-Gorce z dopiskiem „SUDECKA 100”. Zgłoszenia można dokonać telefonicznie pod nr tel. 74-844-03-05, lub osobiście w siedzibie Organizatora.

Zgłoszenia i opłaty startowej będzie można dokonać także w dniu imprezy w Biurze Zawodów.

Konto bankowe Organizatora: 52 1020 5095 0000 5402 0101 9462. Wysokość opłaty startowej dokonanej do dnia 20.06.2013 r. wynosi: 42 km-40zł; 72 km-50 zł; 100 km-50zł.

Wysokość opłaty startowej w dniu zawodów: 42 km-50 zł; 72 km-60; zł 100 km-60 zł.

Weryfikacja zawodników i wydawanie numerów startowych dnia 21.06.2013 r. w godz. 1600-2100 w biurze zawodów.

W ramach opłaty startowej każdy zawodnik otrzyma: koszulkę, ciepły posiłek po zawodach, możliwość skorzystania z bufetów na trasie, zabezpieczenie medyczne, obsługę sędziowską, pamiątkowy medal, możliwość skorzystania z masażu po biegu.

10. KLASYFIKACJE

- open Kobiet i Mężczyzn na dystansach 42 km, 72 km, 100 km

- wiekowe Kobiet i Mężczyzn na dystansach 42 km, 72 km, 100 km (kategorie K/M junior tylko na 42 km): KLASYFIKACJA WIEKOWA

KOBIET

MĘŻCZYZN

K junior

16-17 lat

M junior

16-17 lat

K 20

18-29 lat

M 20

18-29 lat

K 30

30-39 lat

M 30

30-39 lat

K 40

40-49 lat

M 40

40-49 lat

K 50

50-59 lat

M 50

50-59 lat

K 60

60-69 lat

M 60

60-69 lat

K 70

70 lat i więcej

M 70

70 lat i więcej

 Impreza ujęta jest w klasyfikacji Montrail Ligi Biegów Górskich.

11. NAGRODY Dystans

42 km

72 km*

100 km*

Miejsce

1

2

3

1

2

3

1

2

3

 

Open K i M

760+P

500+P

300+P

R+P

R+P

R+P

1800+P

1300+P

900+P

 

Wiekowe K i M

50+P

--

--

80+P

--

--

100+P

--

--

 

Dodatkowe K i M

P

--

--

P

--

--

P

--

--

 

                         

R – nagroda rzeczowa / P – puchar / * - nie dotyczy kategorii wiekowych K/M junior / nagrody finansowe podane w PLN. Od nagród pieniężnych zostanie potrącony zryczałtowany podatek zgodnie z obowiązującymi przepisami.

- Po ceremonii dekoracji – TOMBOLA – losowanie nagród/upominków wśród startujących obecnych podczas ceremonii.

12. CEREMONIA DEKORACJI

Stadion przy ul. Kusocińskiego w Boguszowie-Gorcach.

Godzina 1400 Ceremonia dekoracji.

Godz. 1415 losowanie nagród rzeczowych wśród wszystkich uczestników.

13. PROTESTY

Protesty do Organizatora zawodów należy składać w formie pisemnej w czasie trwania zawodów. Do protestu należy doręczyć wpłatę w wysokości 100 zł.

14. NOCLEGI

- Zespół Szkolno-Przedszkolny w Boguszowie-Gorcach – ul Szkolna 4

- nocleg pod namiotem – płyta stadionu przy ul. Kusocińskiego w Boguszowie-Gorcach

Informację o rezerwacji powyższych noclegów należy umieścić w formularzu zgłoszeniowym oraz posiadać własne wyposażenie (karimaty, śpiwór, namiot itp.) - nocleg bezpłatny + natrysk.

- Dom Gościnny „RODAR”, Boguszów-Gorce, pl. Odrodzenia 9. Rezerwacja we własnym zakresie, pod numerem tel. 74-844-95-14.

15. WYŻYWIENIE

Wydawanie bonów żywieniowych dnia 21.06.2013 r. w godz. 1600-2100 w biurze zawodów.

Wydawanie posiłków po biegu dnia 22.06.2013 r. w godz. 1200-1700.

16. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Ominięcie choćby 1 pkt. kontrolnego równoznaczne jest z dyskwalifikacją zawodnika.

2. Wsparcie ze strony osób trzecich (dodatkowe napoje/posiłki podwożenie itp.) nie należących do obsługi bufetów, zarówno w strefie bufetowej jak i poza nią będzie karane dyskwalifikacją zawodnika.

3. Na drogach publicznych zawodników obowiązuje przestrzeganie przepisów ruchu drogowego.

4. Odżywki i napoje zawodników ORGANIZATOR przyjmuje w Biurze Zawodów do godz. 2000 .

5. Zawody odbędą się bez względu na warunki atmosferyczne.

6. W przypadku rezygnacji z udziału w biegu Organizator nie wypłaca zwrotu wpisowego.

7. Za rzeczy zagubione lub pozostawione przez uczestników imprezy Organizator nie ponosi odpowiedzialności.

8. Zawodnicy mają możliwość zdeponowania odzieży w biurze zawodów. Depozyty powinny być szczelnie zapakowane i opatrzone numerem startowym przypisanym zawodnikowi. Do składania depozytów przeznaczone będą osobne pojemniki opisane jako „DEPOZYT”, po zamknięciu biura zawodów depozyty trafią na stadion przy ul. Kusocińskiego w Boguszowie-Gorcach. Odbiór depozytów na podstawie numeru startowego przypisanego zawodnikowi. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty wartościowe pozostawione w depozycie.

9. Organizator zapewnia opiekę medyczną.

10. Obowiązkowo należy posiadać własną latarkę lub „czołówkę” o mocy umożliwiającej poruszanie się w warunkach całkowitego zaciemnienia, oraz zapas baterii/akumulatorów na minimum 6 godz. pracy.

11. Interpretacja niniejszego Regulaminu należy do Organizatora.

12. Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w regulaminie w przypadku zaistnienia ważnych i nieprzewidzianych zdarzeń, które takie zmiany mogłyby wywołać. Aktualna wersja regulaminu dostępna na stronie www.osir-boguszow.eu

13. W kwestiach dotyczących przebiegu imprezy nieprzewidzianych niniejszym regulaminem głos rozstrzygający należy do Organizatora.

ultrabiegi.pl

Top Desktop version